Blauwplaat grijpt 4 september, Duurzame Dinsdag, aan om haar nieuwe huisstijl te introduceren. Blauwplaat is ruim 20 jaar de gespecialiseerde leverancier van kennis en de beste isolatie-oplossingen die bijdragen aan energiebehoud. Ze heeft daarbij een betere, schonere en duurzamere toekomst voor volgende generaties voor ogen. Het oude logo deed geen recht aan waar het bedrijf voor staat. De nieuwe huisstijl doet dat wel.
Het bedrijf, dat is gevestigd in Deventer, levert producten aan de bouw, zoals isolatiemateriaal, kantplanken, tegelelementen, houtvezelisolatie en lijm- en afdichtingsmateriaal. Vanwege haar jarenlange ervaring kan Blauwplaat haar klanten voorzien van advies en tips over de meest optimale toepassing van de materialen. Innovatieve duurzame oplossingen zoals passiefhuizen en omkeerdaken, kunnen met behulp van Blauwplaat gerealiseerd worden. Blauwplaat ontwikkelt daartoe zelf ook producten.
De komende tijd wordt de nieuwe huisstijl op een duurzame manier op diverse uitingen toegepast. Blauwplaat maakt de oude voorraden op en kijkt kritisch naar bijvoorbeeld haar drukwerk. Daarom is het oude logo ook nog een tijdje zichtbaar.
Duurzame Dinsdag vraagt aandacht voor innovatieve duurzame ideeën uit de samenleving, die bijdragen aan verduurzaming van Nederland. De organisatie van Duurzame Dinsdag biedt vandaag de ‘Duurzame Dinsdagkoffer’ met ideeën aan het kabinet aan.
Meer informatie over Blauwplaat is te vinden op www.blauwplaat.nl.
Meer informatie over Duurzame Dinsdag is te vinden op www.duurzamedinsdag.nl.